Alla inlägg under november 2012

Av Hanna - 25 november 2012 18:29

 

Wincent och Emma delar både vagn och russin när vi är i stallet!

Så söta!





Så mycket som händer, världen är så stor och de finns så mycket att upptäcka.

Så smart, nästan lite besvärligt ;) här når han ju saker jag plockat undan för honom!

 

Pappas hörlurar, Wincent kan oxå!!


 

Pratar i telefon...


 

Pratar i telefon...

 

ja, pratar fortfarande i telefon ;)

 


Skärpan blev så häftig :P men han står hyfsat stadigt

   




Wincent och jag!

  

 

        

Av Hanna - 4 november 2012 15:02

November, och lilla prinsen min är 11 månader!!

De är galet vad stor han blivit, trotts att han är så liten.


Och vintern smyger sig sakta på, de är fortfarande varmt vissa dagar,

andra så kalla och ruggiga att man inte vill gå ut alls..

De jobbiga med vintern är alla varma kläder man måste ha.. något jag bekymrat mig över ett tag nu..

lite smått har vi införskaffat, lite små saker i klädväg..

senaste och bästa fyndet inför kalla dagar gjorde ja nyligen (är lite småstolt)

Blocket är ju fantastiskt vad gäller begagnade prylar, vilket jag gillar,

och för den delen har råd med.

en åkpåse/sovsäck! super fin, av märket Everest.

går att ha i vagnen och bilbarnstolen.

super varm och mysig

 


Nu känner jag att vi mest saknar massa ylleunderkläder bara.

ylle strumpor, ett till par ylle vantar vore inte heller fel..


jaa vintergarderoben till en så liten skulle kunna va hur stor som helst!!


I fredags fick vi massa besök, först av Wincents ena farbror och hans tjej.

dom bor i växsjö så Wincent fick sin födelsedagsprecent, en bok!


   


Sen lite senare kom morfar Lennart och hans fru Lena!

ja tänka sig dom bor oxå i växsjö, så även av dom fick han precenter!

Den gången glömde ja ta bilder tyvär, hade varit kul.

Men ja tog en bild på den fina dopskeden(lr ska man kalla den namngivningssked?)

De syns inte direkt, men de står födelsedatum, vikt, längd, och klockslag.

Otroligt roligt tycker jag, och kan hänga med honom i alla framtida år!

Han fick även en träbil, super fin och praktisk!

 

Pappa/morfar och Lena kom även över hela lördagen!

De va fint att umgås, och vi hoppas de inte ska dröja så länge till nästa gång!


Ovido - Quiz & Flashcards