Alla inlägg den 24 juli 2011

...

Av Hanna - 24 juli 2011 23:00

Ja trodde faktiskt att de skulle räcka att vila en dag,

men de räcker tydligen inte, morgondagen blir oxå till att tillbringa hemma från jobbet..

De är verkligen världens tråkigaste att va sjuk.

Ja har typ legat i fotöljen här vid datorn, lr i soffan framför tvn lr i sängen och mer lr mindre sovit hela dagen.. känner mig så himla förstörd!


Lisa är föresten verkligen världens mest fantastiska hund!

några korta promenader orkade ja, inte mer,

och hon har annars bara legat lugnt vid min sida, ibland kommit och vifftat glatt på hela kroppen och dränkt mig med blöta hund pussar.

Hon är så jäkla söt ibland när man sitter i soffan, då kommer hon och sätter sig tätt tätt intill ens sida, så liksom slänger hon sig bakåt på nåt vänster så hon faller bak i ens famn, å så trycker hon upp nosen under ens haka mot halsen och verkar verkligen njuta av närheten!

De är så himla mysigt att sitta och kramas med Lisa!

kramas å gosa de e grejjer de   

Katterna har för den delen oxå varit suuper mysiga idag.



Tyckte de va lite tråkigt igår för då kände ja nästan inget av pyret i magen

(helt normalt ja vet  )

men idag har ja kännt rätt mycket faktiskt.

ibland undrar ja om ja kanske har svalt en hel fisk  

ibland spratlar de så man skulle kunna tro de...

om de inte vore för att ja faktiskt inte äter fisk, lr ja har iaf inte

ätit de på länge nu. 

Tänk om de visar sig va en fisk!! 

haha


hur som helst så märker ja inte mycket så länge ja rör på mig,

men när ja har varvat ner lite och börjar slappna av

så tycker ja att ja brukar känna av de lilla livet.


Men humöret har varit blandat idag, både glad och ledsen...

mest ledsen tyvär, men ja är ändå glad för vad jag bär och gosigaste djuren!





Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards