Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Hanna - 22 augusti 2011 10:04

Tycker de är lustigt att ja kan va så trött..

igentligen är ja ju väldigt pigg och har väldigt mycket energi jämfört med tidigare..

men ja är fortfarande väldigt trött, å de lär väll inte bli bättre ju större ja blir..

härlig åtanke ;)

nä alltså igår upptäckte ja att jag inte kan dra upp knäna mot magen. har alltid gillat att kura ihop mig så ;) men de gick inte! magen är ivägen...

nästan varje gång ja passerar en spegel måste ja stanna upp och kolla, är magen värkligen så stor, ja den är så stor... ojoj... tycker magen ser större ut för varje dag som går.. lr hinner ja bara aldrig vänja mig? ;)

 


en annan grej ja tänkt på, ja va ganska säker på att ja skulle behöva börja med järntabbletter lr nåt liknande, så skönt att barnmorskan kollar sånt, annars hade ja ju aldrig kollat upp sånt.. eftersom ja haft lite problem med magen så har ja gått å små nojjat mig över de, järntillskott gör de ju inte bättre ;)

men onödig nojja , inga konstigheter, allt såg så fint ut =)


Har börjat nojja oxå över allt man " ska ha"...

när man kollar runt på internet över vad som behövs innan liten kommer så kan ju listan bli oändligt lång.. nä för oss blir den nog medellång ;)

första köpet är faktiskt gjort oxå, hittade billigt och nära en bilbarnstol/babyskydd lr vad man nu kallar dom.


 

Mimmi gillar den, så därefter la ja en handuk i den så dom inte ska håra ner den så mycket. Sen va ja tvungen att prova lägga Cesar i den oxå ;)

och han låg ju riktigt stadig i den!

Nästan så han inte kom upp ur den ;) hehe


 


Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards