Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Hanna - 28 juli 2010 14:05

jo i måndags fick ja beskedet att ja fått en lägenhet!

så i morgon ( torsdag ) åker ja till deras bobutik å skriver på kontraktet!

så jäkla skönt!!


och att de nu plötsligt gick så fort har jag helt å hållet Susanne, min bästa väns mor att tacka för! annars hade jag nog fått vänta ett tag till.


och inflyttning blir redan nästa vecka... ja plötsligt så gick de undan   


ja åkte ju direkt och köpte en bunt flyttkartonger. men väl hemma upptäckte jag att jag faktiskt redan packat ner de mesta. alla böcker ligger i praktiska påsar, överblivna prylar som inte har nån stans att va på är nerpackat + mycket annat. inte särskilt mycket att packa ihop faktiskt. men boden är ett progekt. mycket som ja vill kasta.

jag har faktiskt bestämt mig nu för att allt onödigt ska bort. allt som inte är nödvändigt kan alltså kastas. jobbigt bara när min man inte delar den uppfattningen, han vill nämnligen spara allt. De gör mig lite irriterad, ja menar, de som legat i boden har legat där i ca 2 år. och de är inget som vi har saknat. alltså tycker ja de är onödigt att ha de och kan tänka mig att slänga de.

men lite sentimental blev ja när jag hittade mina gamla teckningar...

massa bilder och dikter. ja har faktiskt tänkt nu att ja ska fota dem och lägga upp dem här. så man kan se dom lättare.


ja häst bilder i all ära!

      

men fler kommer senare på just hästar... vilket år ja gjorde dessa mins ja tyvär inte.. men här har ja studerat människan oxå!

  2004 


         


         

2004 


de är så roligt att se dessa bilder! 

de va så länge sen ja tecknade sist, nån gång ibland kanske, men inte så utvecklande som då.

mitt humör speglades mycket i mina bilder vilket gör de lite små spännande och roligt att se dem nu. 

 


   


ja lånade min brors fototidningar för att studera hur människan ser ut.

dock va de bara kvinnor... män har ja inte övat på så mycket.


    


nä de är spännande å se vad man gjort, specielt när man knapt mins de ens.   

men den här eldiga hästen har inte jag gjort

den är gjort av min kära vän Sunniva!

och att dömma av detaljerna på hästarna vi ritat så skulle man ju kunna tro att vi va lite tokiga i hästar!   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards