Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Hanna - 29 juli 2010 08:13

             


   

av seriefigurer, en stor favorit

  


     

ja se vad som förgyllt mina gamla skolhäften... hehe

ganska så söta tycker ja


     

lekt lite med färger


 

studerat en sadel


       

Här har jag ritat av foton, första där är jag som rider Vera. min kompis Sunnivas häst. sen är de pappa ute i skärgården.

Fadia! min första häst, ett mycket vackert litet arabsto...

så sista bilden där är pappa igen som padlar kajak ;)


 

     

ja... ser ut som skolhäften igen... mest matte böcker ;)

men fina hästar blev de   


     

kan de va vildhästar i tanken här tro...


  Islandshäst i full fart

gillar verkligen rörelsen ja fick till där


   

   

olika rörelser och vinklar


   

och tänka sig att ja aldrig fått nog


         

   

men se vilken utveckling de gett.

blir imponerad av mig själv måste ja säga


jag har nästan glömt bort att ja kunde rita så ;)



Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards