Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

En liten dunder förkylning på G

Av Hanna - 23 juli 2011 15:11

ja sådär lagom till att man börjar jobba efter semestern..

känns lite fånigt faktiskt..

förut har ja iaf blivit sjuk som regel precis innan semestern.

som om kroppen sagt STOP, dax att vila nu!

ja är ju lite missnöjd med min semester så ja skyller på den ;)


ja har iaf bunkrat upp nu med nejlikor, för att slippa halstabletter, tycker dom är äckliga.

nejlikor har en skönt bedövande effekt om man suger på dom när de gör riktigt ont i halsen, för mig tar de seckunder innan dom börjar verka.

sen är de t'e med ingefära och massa massa mörkö skogs honung!

världens godaste honung!

suuuper sött... men ja gillar sött ;)



jahaja, lite bebis information då ;)

vad ja förstått så gillar foster sött, så lillen är väl nöjd med tanke på all honung   

va ju hos barnmorskan i torsdag.

de gick bra, som vanligt.

Men ja fick veta att jag och bebis inte har samma blodgrupp!

ja har ju läst om de så ja visste att de inte är helt omöjligt att de kan bli så.

men ja vart lite paff ändå.

tur att man går till MVC så man kan få reda på sånt.

annars hade ja aldrig kunnat få mer än ett barn..

för de hade min kropp stött bort..

men ja tackar för dagens sjukvård!

ja ska få en kallelse till huddinge sjukhus där ja kommer få en spruta

som på nåt vänster gör att min kropp inte kommer stöta bort möjligt foster i framtiden!

nu vet ja ju inte om ja vill ha fler sen.

men de skulle ju va förfärligt att inte få göra de valet ens.


wohoo ja har fått foglossning oxå, jätte kul, lr inte...

herrejäklar ibland känner ja mig som en gammal tant som vaggar fram..

Å Sunniva!! ja har nu prövat bältet ja fick låna!

å de är faktiskt jätte skönt när man promenerar!

för andra läsare så är de ett Gravid/bäckenbälte.

dyrt som allt annat så ja är så otroligt tacksam över att ja kan låna!

liksom allt annat du lånar mig ;)

TACK!!  






 
 
Sunniva

Sunniva

23 juli 2011 22:24

Jobbigt med förkylning...krya på er, dig och fina magen!
Vad bra att det funkar, bältet alltså... och jag är så glad att alla mina prylar kommer till användning... jag lär ju inte behöva dom mer!
KRAM :)

http://nuochhar.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 3 juli 2013 22:44

Wincent hade laddat med hink och spade. Vi började med att fika ute på gårdsplanen, därefter vart de ett spännande äventyr inne på höskullen, lr halmskullen.. ;) Sen fick barnen (sunniva å hennes barn va med oxå) rida en tur var på fina Vera, och i...

Av Hanna - 29 juni 2013 07:27

De är så mycket som händer hela tiden.. Så där så att de känns omöjligt att beskriva.. Men han känns så stor och så klok. Som just nu så pratar vi om att han ska säga till och gå på pottan när han är kissnödig. Å han förstår, fast lyckas inte r...

Av Hanna - 22 maj 2013 20:59

    Som ni ser så blir man himla trött av att leka, inspererad av kompisen oxå ;) faller en, faller alla, lr så bara la dom sig ner...          kompisarna som ena stunden pussas å kramas å leker hur fint som helst, som andra stunden biter...

Av Hanna - 11 maj 2013 11:40

De går undan hela tiden, förra helgen blev wincent sjuk igen.. han va iaf frisk en vecka innan förkylningen tog över ännu en gång. Vi som packat väskan förra lördagen, å åkt ut till mormor Åsa. Vi hade de riktigt trevligt tills vi märkte andningen b...

Av Hanna - 2 maj 2013 12:15

Ja har då inte prioriterat att lägga tid på att skriva här när, Wincent är mitt allt och har förtjänat den tiden istället    Men nu åkte ju Wincents favorit morbror Rasmus utomlands... ja han närmare bestämt flyttade till Toronto... i canada.. fasl...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards