Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Hanna - 16 januari 2011 10:04

känns sååå tråkigt utan bilder!!!

men ja har inga bilder just nu...



igår åkte ja ut till Sunniva! de va så trevligt, vi gick en lång promenad på plogade vägar i skogen. vi ses alldeles för sällan!! men de är inte lätt alltid att få till, hur som helst så va de riktigt trevligt! så bjöd hon på helt hemma gjorda... de är lustigt för ja får hela tiden upp ordet lussebulle... men nej inte lussebullar utan semlor!

super goda, ja är väldigt imponerad över hur huslig hon är! Grymt bra på olika bak i köket säger ja bara! KRAM på dig Sunniva!!


ja sen hämtade ja "mellanlillbrorsan" Rasmus, han fick komma hem till oss och hjälpa till att äta upp stekarna Adam lagat till, jätte gott de med, synd på Adam bara som bestämt sig för att maten inte är tillräckligt bra om ja inte tar två ggr...

ja är i mellanåt väldigt liten i maten.. maten kan va hur god som helst men är ja mätt efter några tuggor så är ja mätt, nada aptit och de går inte ner mer..

medan andra dagar kan ja äta som en häst, lr ja kanske inte riktigt men jag har mina dagar då ja äter mängder och många ggr under dagen...

ett exempel på de va en dag när ja hade ätit bra hela dagen, frukost lunch och lättare middag... kl 20 på kvällen blir ja sugen på pizza, inte så gätte hungrig men sugen, så vi går och köper en pizza till mig, som slinker ner utan problem. de är lite knasigt faktiskt...

hur som helst efter maten åkte vi ut till mamma, vi fikade och hade trevligt, mycket trevligt!


ja... oj vad spännande de har varit! ;) haha kanske inte så jätte spännande.

men vad gör de! vi åker föresten till eskilstuna idag igen, åker förbi svärfar i stjärnhov och fikar, som vi alltid gör.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards