Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Hanna - 26 oktober 2011 23:32

värsta nyheten, dom har gjort bloggen bredare wohoo coolt.... *inte*


så värst häftigt va de inte...


Här hemma ligger alla snällt och sover nu...

tillokmed lillebror Lukas.. efter många om och men, suck å stön ;)

men men, ska man till skolan så ska man! Mamma och Peter är i sydafrika, Så lill brorsan bor hos oss nu i två veckor.

känns ganska skönt, själv ska ja va ledig i morgon,

de ska ja njuta av!


Ja trivs gott som gravid, många gånger är de lika mysigt och häftig som ja faktiskt föreställt mig..

men de finns ju vissa nackdelar oxå...

efter senaste besöket hos barnmorskan när hon skulle lyssna på hjärtat, så slog de inte så bra...

för att jag låg på rygg sa hon och undrade om ja mådde illa lr kände mig yr lr annat som inte kändes bra

(eftersom barn och livmoder trycker på en stor pulsåder).  Men ja kände inget konstigt..

så eftersom ja inte kände nåt konstigt men vet att de påverkade lillen när ja låg på rygg, så vågar ja ju knapt ligga på rygg.. åt vänster har jag hört att man ska ligga för att barnet ska få bäst "blodflöde"... jisses vad ja nojjar över detta... så ja försöker alltid somna åt vänster, men vaknar ofta av att ja ligger på rygg nu mer... förut vaknade jag av att ja låg på mage och att de va obekvämt, men nu tycks de omöjligt att "råka" rulla över på mage.. den är helt enkelt för stor nu   så ja vaknar av att ja ligger på rygg istället... hur ja än ligger så får ja föresten ont i ryggen oxå!


Hur jag än står, sitter lr ligger så får jag ont i ryggen för den delen...

Inte så konstigt när man tänker på de, all extra vikt... varav de mesta av tyngden sitter på magen å brösten..

å apropå de... va ju så häpen förut, ja som gått från bekväma bh kupa A till kupa D... har otroligt nog vandrat upp en bit till... senaste bh inköpet är Kupa E!! visserligen utan bygel nu, för de klarar jag inte av, gör ju ont..

Ja vågar inte ens tänka på hur de ska sluta när mjölken rinner till oxå... ska dom bli ännu större då??

De kan ju inte va möjligt, lr kan de?

Förstår verkligen inte dom som vill ha så stora bröst, de är varken snyggt lr bekvämt...


sen har vi fogarna som värker som attan till ok från.. stora magen som gör mig smidig som ett "50 tals kylskåp" haha Adam undrade om de va de ja kände mig som när ja skulle försöka förklara hur smidig ja kände mig.


Men alla gånger som lillen rör sig, bökar, trycker å överaskar mig med sparkar, så känns de så värt de alla gånger!

De gör liksom inget att kroppen blir mer lr mindre förstörd, ja mår skit bra ändå!

Kunde inte va mer lycklig! trots att ja måste klaga lite ibland ;)


oj, nä nu sova...

Ovido - Quiz & Flashcards