Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Hanna - 8 maj 2011 18:10

så otroligt skönt väder ute!!!!


åkte först och handlade i södertälje, tyvär måste ja prioritera priset före kvaliten...

så då blir de willys, men mat blir de å de är man glad för ;)


Ringde min mor sen för att kolla läget( ja vi har väldigt bra kontakt mamma och jag)

och då skulle hennes får snart lamma sa hon, spännande så ja packade in hund och kamera i bilen och åkte ut till mamma direkt.

och då när vi kom ut hade första lammet redan kommit.

  liten vit skitig parvel!

  dom är sånna tuffingar och på några minuter är dom uppe på alla fyra, dock vingligt, men ändå!


  å här va tvåan ute, då kom pappa bagge och skulle kolla läget.


  undertiden satt Lisa utanför och tyckte synd om sig själv, hon gnydde å gnällde.. eller sjöng hon för dom små liven?


väldigt nyfiken och rar pappa där i hagen


    sen när trean skulle ut vart de tufft, lite för tufft..

  så mamma va snabb och hjälpte till...

haha hon vart lite kladdig om händerna och till råga på allt ringde de, tur att lillebror kunde svara ;)


  ja de va roligt att va med och se!

farsinerande!


åh ja sen åkte ja å adam och hälsade på min kära vän Sunniva och hennes nyfödda dotter Emma, ja sambon Thomas och sonen Emil hälsade vi såklart oxå på ;)

mycket trevligt även om de va mer en blixtvisit!


 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards