Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Hanna - 13 maj 2011 09:55

  Detta är min stora fasa ute på promenaderna!!!

och denna lilla huggorm såg vi inte försen vi redan knatat mer lr mindre rakt över den!

Ziksacken över ryggen är ju inte så super tydliga direkt, trodde de va annan orm först...

Tur att va hade med oss Lisas polare Artur med matte, hon va inte lika skraj för ormar, hon pekade även ut några snokar under promenaden runt sjön.

en snok va gigantisk! ärligt så vet ja inte om ja kommer våga gå runt sjön nå mer i sommar... de ska tydligen finnas MYCKET huggorm där!!

Min bästa vännina Sunniva hade ju oxå besök av en liten men ändå vuxen huggorm som ringlat sig in i deras vardagsrum!!

ja säger bara de URS för Ormar!!!

ja har faktiskt aldrig sett så mycket ormar på så kort tid.

dom är obehagliga.


  Men här är en going till hund, Lisas super polare Artur!





Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards