Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Hanna - 16 juni 2011 18:51

jag har äntligen gått på semester!

så otroligt skönt att få ledigt några veckor.

och ja känner hopp till hösten då ja kanske/troligen kommer få en heltidstjänst!!

det känns trevligt när chefen själv kommer och frågar om ja vill jobba mer än 75 %

ja självklart vill jag de!!

så till augusti hoppas ja!


hoppas bara de inte ställer till de att ja är gravid...

då skulle ja bli mycket ledsen, men ja håller tummarna ;)


jag va igår och hälsade på min goa vän Sunniva och hennes underbara barn!

ja liksom längtar alltid lite extra mycket när jag har varit hemma hos henne.

ännu mer när man får sitta bekvämt i soffan med hennes dotter vilandes mot axeln

 

nu är bilden inte så bra, men hon är ju vansinnigt mysig!


haha sen tack vare bästa kompisen så har ja redan fått hem första småttiskläderna (dom Emma vuxit ur)

och värsta småttis blöjjorna.

känns konstigt, men ändå jätte kul.

de är ju ändå nu bara i vecka 13.

fast vem har sagt att man inte kan börja bunkra upp tidigt ;)

tänker mig att de är skönt att ha allt färdigt innan man blir så stor och rund att de blir jobbigt..om de blir jobbigt, de vet ja ju inte.

roligt är de vilket fall som helst att börja, om inte annat lite smått ;)


sen bara för din skull Sunniva så har ja tagit en magbild här ;)

 

togs förra veckan

så vecka 12 å värsta lilla tjockismagen ;)



Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards