Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Hanna - 23 juni 2011 11:20

Likt en mardröm jag fasat för...


vi har ju en lägenhet, två trappor upp, fast de ser ut som tre våningar.

i måndags kväll föll Trix ut från vårat köksfönster!!!

Adam och min lillebror va hemma men märkte inget...

folk ute hade sett honom falla ner men trott att vi inte va hemma så ingen kom och sa nåt försen kvällen efter...


han hade klättrat ut på fönsterbrädet och sen hade fönstret blåst igen och puttat ut honom, så han föll och landade på cyckelstället under... ajajaj som fan!!

de gör verkligen ont i mig!! och vi vet fortfarande inte vart han är.

Adam satte upp lappar över hela norrtuna...

men troligen drog han till skogs och gömmer sig..

de är så jävla jobbigt att inte vet vart han är lr hur han mår.

han kan ju ligga skadad någonstans...


nä ja hoppas verkligen att han söker sig hemmåt igen om några dagar..

kan tänka mig att han vart rätt chokad av fallet..

och ja hoppas att han inte har förbrukat alla sina nio liv..

saknar min kisse...



nä så ja känner mig lite ledsen just nu..

tillråga på allt bor vi i stjärnhov, och de vart inte riktigt som vi tänkt oss.

vi fick 1500 för att handla mat till två ungdommar som skulle räcka hela månaden...

tror ni dom räckt??

herregud dom tog slut för länge sen!! så nu har ja fått lägga ut mina pengar för mat till alla, + att de drar jävligt mycket mer bensin att bo här ute.

vad svärfar tänkt vet ja inte men han vill tydligen inte ge mer pengar.

de gör mig så fruktansvärt ledsen, pengar ja skulle spara för att köpa barnvagn och bilbarnstol är slut!!

ja vet inte hur ja ska göra... adam har försökt prata med honom om de, men han tycker att de är vårt fel att vi köpt så "dyr mat"

fan fan fan

sen märker ja att hormonerna gör mig mer ledsen, lr är de därför?

ja vill både gråta och skrika.

känns så jävla respektlöst. men vi får se, ska samla ihop kvitton och lämna en ungefärlig siffra på vad vi (jag) lagt ut på hans barn.

så får vi se vad han säger när han kommer hem.


så vill ja igentligen njuta av semestern och att jag idag gått in i vecka 14.

men ja känner mig mest ledsen och arg tyvär...



Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards