Alla inlägg den 18 september 2011

Av Hanna - 18 september 2011 10:05

Tänka sig, vi som lovade oss att i detta hem skulle minsan inget mera snus göras,

just för att de luktade så fruktansvärt illa.

men nu... ca ett år senare insåg vi att de va faktiskt värt mödan.

tänk ca 500 spänn för snus som räcker ca ett år.

de är faktiskt inte illa...

dessutom fick älskling passa på denna helg när ja jobbar.

de är inte så kallt ute heller så att vädra har inte varit nåt

problem vilket de va förra året.

De gick förvånadsvärt smärtfritt och snuset är redan klart!

skönt ;)


  Idag luktar Lisa mer lr mindra som en liten parfymbutik    haha

bättre än innan..

för då luktade hon typ avlopp...

nu är bilden gammal, men hon ser lika sorgsen ut varje gång man duschar henne.


ja har försökt att ta upp att klicker träna lite med henne igen.

min egergi och lust har verkligen legat i botten nu..

har försökt lägga den lilla energi ja haft på promenader med henne.

svamp promenader är bäst, för då är vi ute längst.

men så fort hon ser att ja tar fram klicker så studsar hon nästan av lycka.

hon vet direkt vad som gäller. så roligt att se.

ja försöker nu fortsätta där ja slutade, vi tränade att hon skulle kliva

i en ugnsform.. men hon envisas med att bara toucha kanterna på den..

men vi fortsätter där.



så lite ego information   

men alltså, igår kväll njöt jag av att lillen rörde sig och bökade runt.

men han verkade oxå trycka envist mot min stackars kissblåsa..

ajaj vad kissnödig ja blir då..

sen under natten kändes de som han tröck på matstrupen lr vad de nu kan bero på, men ja kunde knappt sova pga sura uppstötningar.

men med en extra tjock kudde och ja kunde sova lite bättre iaf.

urs ja börjar få så ont i ryggen oxå...

till å från så...

nä önskar tiden kunde gå lite fortare nu ;)

längtar ganska mycket måste ja säga    




Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards