Alla inlägg den 9 september 2011

Av Hanna - 9 september 2011 19:11

Nä vet ni vad jag behöver!! en stor haklapp kanske!? nä men ett förkläde fore bra!

hehe nu mer när ja tex ska diska... så blir mer lr mindre hela magen blöt.. de ser ju urfånigt ut!! mystiska matfläckar dyker upp på magen oxå... ja är liksom inte riktigt van vid att den sticker ut så... ;)

bildbevis kommer här :P   Vecka 25!



ja har föresten råkat ut för någon typ av städnojja... tror ja dammsugat varje dag senaste veckan... känner mig urless på allt hår som djuren dumpar lite här å var... men nu känns de som om lägenheten är på tip top! olika förvaringsskrymslen har de blivit ordning i oxå.

Vi har oxå bytt rum med Zachariaz.. hans rum hade större garderober.. vilka han inte använde ändå.

Å så mysigt de blev när vi fick hem en spjälsäng oxå ;) Tack Sunniva!

Så har vi en liten byrå nu mer full av bebiskläder, ja blöjjor oxå i smååå storlekar... ja de tack vare Sunniva oxå! De börjar bli mer värkligt nu.

både skrämmande och härligt.

Ja har aldrig oroat mig inför förlossningen, ja är inte så jätte orolig nu heller.

men som sagt de börjar kännas mer värkligt och känns mer uppenbart att lillen i magen faktiskt ska ut oxå! haha som om ja inte visste de ;)

så klart ja visste, vore ju väldigt tragiskt annars. men de är ändå en overklig bild att se framför sig...

så ska man tänka ut om de är något specielt man vill skriva i ett förlossningsbrev lr vad man nu kallar de.. för att inte tala om föräldrarledigheten...

de är något som gör mig riktigt förvirrad... men tack vare en kolega som kunde förklara de hela så begriper ja liiite mer.. men ja de är fortfarande för krongligt.

FÖRIHELVETE VARFÖR SKA DE VA SÅ KOMPLICERAT!!

men men de löser sig nog.... får man hoppas iaf ;)


nä nog skrivet för i dag...



Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards