Alla inlägg den 13 november 2010

Av Hanna - 13 november 2010 20:21

 

hoppsan =)

dredlocks, lr vad man nu kallar dom ;)

hehe, men gissa om ja började tröttna på håret.

kanske inte helt chokerande, ja har då alldrig varit specielt rädd om mitt hår..

kortaste frisyren va ju ca 14mm... att gå till frisören har heller aldrig varit min grej... onödigt dyrt enligt min mening.. har nästan alltid klippt håret själv.

en gång gick de då inte så bra, där efter som de vart så där jätte kort, men vad gör de, de växer ut igen ;)

dreds tycker ja är super snyggt, dock inte alla varianter, men typ sånna som ja själv fick till *stolt* tycker ja är snyggt!

å nu slipper ja lägga massa pengar på balsam i fortsättningen ;)

de har nämnligen gått åt sjuka mängder balsam för att kunna borsta håret, ja har väldigt tunna hårstrån, så tro mig när ja säger att de tovar sig lätt!

så några dagars tupperande och trasslande, och bilden ovan är resultatet.

fast de är en del trassel kvar att göras på dom, än är dom inte klara, men en god bit på vägen, och nöjd är ja ändå ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards