Alla inlägg den 30 november 2010

Av Hanna - 30 november 2010 18:05

   

jo jag har fått låna en kamera!

en som är aningen roligare än mobilen ;)


 

vilket betyder många mystiska bilder


   

cesar är roligast att jaga med kameran

katterna är oxå mest tacksamma att fota

   

allt som prasslar, som man kan krypa in i ÄR roligt


   

dom här två bilderna tog dock inte jag

men han är för go ;)

jo han hoppade in där, bra viloplats ;)


  hur bra bilderna blir är en helt annan historia ;)

men ja jobbar på de


 

ja va ute hos min underbara vän Sunniva

kameran ville inte som jag.. lr va de en kombination av okunskap och kyla..

men en lustig bild på lilleman Emil vart de...ja lr hans mössa iaf bakom muren där


 

vi trivdes lr jag trivdes iaf bättre inne, Lisa svansade snällt

efter Emil in i köket ;)   väl hemma ligger hon troget vid husses fötter medans han lagar mat ;)

ja cesar oxå... man vet ju aldrig, man kanske får smaka!


katterna (tack vare tjokisen Cesar ;) fick nytt foder idag

foder för tjocka katter som behöver gå ner i vikt..

ja Cesar är tjock, inte bra inte bra.

men vi hoppas de blir lite bättring         


Av Hanna - 30 november 2010 17:41


alltså är han grym lr är han ;)

ända anledningen till att kolla på idol ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards