Alla inlägg den 20 november 2010

Av Hanna - 20 november 2010 11:50

ja så här på helgen, trött å drömmande... hästar... jo jag vill ha en häst, lr helst massa hästar...

en liten kan ja väll få ändå

   

titta en sån liten lurvig mjuk och gosig häst.

blir lite blödig när ja börjar spana runt på alla dessa hästar..

oj vad de finns fina hästar..

 


............

     

en hel flock med hästar skulle ja vilja ha,

både stora och små hästar!

     

så otroligt läckra hästar ja hitta.

     tänk er vilken kraft...

tänk er stå där och fota hästen...

tur att hästar är väldigt vänskapliga av sig..

 

 

 

 

   


ja.. säger bara de, irishcob...

   

   

så finns de ju araber som ja oxå är liiite svag för..


ja och vad vill man som jag nu förmedla med detta inlägg

jo att ja är lite nördig i hästar...

och står för de! haha

om de nu inte märkts.

Av Hanna - 20 november 2010 10:55


jo men visst, gillar hennes röst.

riktigt bra tjej de   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards