Alla inlägg den 23 september 2010

Av Hanna - 23 september 2010 12:37

ja vi om någon har haft otur med internet.

ingenting har fungerat.... men nu äntligen har de ordnat sig.

lustigt att man blir så beroende av internet...


ja.. livet rullar på, och har ganska mycket skit å elände att bjuda på har jag kommit på ;) fast de finns ju såklart mycket fint oxå!

men ibland känns de som att jag inte har turen på min sida.


jag och min bästa vän har börjat rida nu igen och de är verkligen lycka.

att bli buren fram av ett så stort kraftpaket, en som lyssnar och verkligen vill sammarbeta, ja de är vackert ;) att få dundra fram på vägar i skog och vid fält är helt underbart. ja... hästar är min lycka ;)


de är såna tillfällen som gör att de går att leva med skit å elände ;)

min mans närvaro får man inte glömma heller att de gör mycket!!

Älskar honom



Ovido - Quiz & Flashcards