Alla inlägg den 24 september 2010

Av Hanna - 24 september 2010 20:53

 

ja kunde inte gå förbi denna stubbe utan att få en bild...

rätt tjusigt tycker ja


ja har ju som sagt gett mig in i att plocka svamp, hör och häpna!

min kära mor gick runt i skogen och pekade medan jag plockade ;)

hehe för jag ser nämnligen inte svampen själv,

jag har verkligen inte några svamp ögon,

  jag har en tendens att hitta allt möjligt förutom just svamp.

jo föresten flugsvamp ser jag

överallt ;)

men med mammas hjälp lyckades jag plocka både en å annan påse mer lr mindre full ;)

 

så nu har vi tack vare mamma massa svamp i frysen!



   

mitt konstvärk åt katterna   

den är super bra, om ni inte ser de så är den en gunga oxå ;)

dom leker och klöser på som bara den... nackdelen är att den skräpar ner mycket... som ni kanske ser...


   

men denna herre har ett problem..

han börjar bli fet... alltså han är tokig i mat!!

tillokmed hundens mat ger han sig på...

så helt klart dax att börja ransonera maten!


Ovido - Quiz & Flashcards