Alla inlägg den 8 december 2011

Av Hanna - 8 december 2011 20:58

Snacka om skönt att BVC gör hembesök!

slippa packa ihop sig och ta sig till vårdcentralen, mycket uppskattat att slippa!


men besöket/kontrollen gick jätte bra.

lite information, och kolla vikten.

han gick ju ner i vikt efter födseln, men vikten är på väg upp igen,

dock lite kvar innan han är uppe i födslovikten igen.


Min kära mor och lillebror Rasmuskom förbi sen oxå,

dom kom och fixade så vi åt lunch tillsammans.

Wincent fick lite mys tid med sin mormor oxå, morbror med för den delen ;)

sen på eftermiddagen kom de blommogram!

Från jobbet!

   



   

Och de går föresten jätte bra med både Lisa och katterna!

Lisa vill ju helst hjälpa till och kommer till undsättning när lilleman är ledsen.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards