Alla inlägg den 14 december 2011

Av Hanna - 14 december 2011 20:15

Igår åkte vi ut till mor min, so mgett mig i födelsedagsprecent en behandling, om ja mins rätt så hette de

Psykodynamisk kroppsbehandling. Vad de igentligen inebär vet ja inte riktigt ;) men bra känns de efteråt iallafall!

Avslappnande, frigörande.. kan inte riktigt förklara mer än att de känns otroligt bra i kroppen efter.


Adam fick undertiden ta med Wincent och Lisa på promenad. Sedan stannade vi en liten stund, så de vart lite barnbarnstid och mormorstid ;) väldigt viktigt faktiskt!



Ja och apropå de så är de oxå viktigt med "gamelmormorstid" oxå!

Gamelmormor låter väldigt gammalt.. men alltså min kära mormor kom på besök!

(så ruskigt gammal tycker ja ju inte hon är)


Å så rart av henne, se så söta kläder hon köpt! Sånna  "gubbkläder".  jätte fina, tyvär så är han lite för liten för dom än, men de lär inte dröjja allt för länge. ( har hört ryktas om att små barn växer fort.... )



 

Och en super mysig nalle! Som Mormor sa, man ska ha många nallar! De tycker ja oxå!

 

Tack Mormor för besöket och precenterna!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards