Alla inlägg den 28 december 2011

Av Hanna - 28 december 2011 16:27

Jag har verkligen inte haft tid att skriva här... många ggr har ja tänkt skriva, många ggr har ja börjat skriva...

men sen händer nåt, måste amma, byta blöja, trösta, äta, lr sova... Men för det mesta så försvinner ja in i vår lilla bubbla där jag bara njuter av att va mamma åt lilla Wincent, och då försvinner sånna saker, de är liksom inte lika viktigt som att bara sitta och beundra vår son.



I dag va Wincent beräknad att komma ut! Men så vart de ju inte  

Nä ja tror han ville va med oss lite mer över julen.. eller?

 

De är ju trotts allt väldigt mysigt med julen tycker jag


 

Du underbara barn! Mer och mer vaken för varje dag! Du förjyller min dag! Älskar dig!


 

dagen innan förberädde vi med att göra köttbullar och baka kaka, min favorit ceesekake!

pepparkakshuset vart tyvär inte mer färdigt än vad ni ser...

ambitionen av att allt skulle vara "perfekt" va inte så hög, de fick bli vad de ville ;)


 

Och de vart super bra ändå!

 

Se så mysig Wincent har med sin mormor

 

och morbror

 

här (vilket man knapt ser) myser Lisa med Rasmus


ja sen på juldagen åkte vill till min kära mormor och firade henne som fyllde år!

Mycket trevligt va de oxå!


sen har vi varit hemma och levt i vår lilla bubbla


       

Går de att missta sig på att Lisa gillar Wincent! Hon visar inte minsta tecken på att va avundsjuk.

Helt underbart!!



Föresten så va vi iväg jag och Wincent till södertälje sjukhus för att göra om hörseltestet...

som inte gick så bra denna gång heller.. de gick på ett öra, men inte de andra..

vi hoppas att de bara har att göra med att de finns kvar fosterfett och fostervatten i örat..

hur som helst så ska vi då åka till huddinge sjukhus och göra om testet där..hoppas de går bättre då..


men, skulle de va så att de är nåt fel på hans hörsel så går ju inte värden under för de.

Hur de än blir så klarar vi av de ändå, de finns ju hörapparater och teckenspråk.




Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards