Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Hanna - 18 januari 2012 08:30

De bästa man kan ha är väll ändå en god vän!

En som förstår att även om man inte hör av sig på ett tag, så vill man ändå jätte gärna ses.

En som förstår att man kan behöva lite draghjälp för att komma ut ibland.

En som alltid finns där när man behöver nåt.

En som man obehindrat kan prata om vad som helst med.

Tack Sunniva för att du är en så god vän!!


Idag drog hon ut mig på promenad, de va riktigt härligt att komma ut,

jobbigt för ja har usel kondis, med så skönt ändå!

Vi möttes upp så gick vi sen hem till henne.


Och dom har en kanin speldosa som wincent gillade. Den tog vi stöd av när vi skulle byta blöja,

ja glömde ju packa ner hans speldosa..


 


Sunniva vad fina barn du har.

 

Konstnärliga bilder av Emil. vist har vi tjusiga fötter, Emil och jag ;)

 

En mycket intressant bild av Emmas tröja.

 

för övrigt så tror jag Emma kommer vilja bli fotomodell, jisses vad hon gillar kameran, stort leende så fort hon såg att ja tänkte ta en bild!

 


Se och häpna, ja har aldrig tidigare kunnat bära Wincent såhär, han har inte gillat de.

men här va de tydligen helt okej.. han somnade tillokmed ;)


 


Tänkte ja skulle visa en bild på mig också, med min än en gång nya frisyr.

Ja lessnade faktiskt på dreadsen... och många ggr har ja talat om för omgivningen att Nej, ja kommer inte behöva raka av mig håret när ja inte vill ha dreads längre, inte så säker på att så många trott mig.

Men här får ni bild bevis! De går, men satan vad tid de tar om man gör de själv, vilket ja gjorde..

och vad öm ja va några dagar efter i hårbotten... man får slita å dra en del ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards