Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Hanna - 1 februari 2012 13:23

De hinner alltid gå så många dagar mellan gångerna ja skriver här... lite trisst. men sånt är livet.

ja har viktigare saker för mig ;)

Men iaf, vad som har hänt är att Adam har fått lägenheten för sig själv några dagar...

Han har gjort snus nu igen!

Så då tog jag barn och hund och flydde ut till min kära mor! där fick vi bo från torsdag kväll till söndag.


  

Här är de myspys framför varma kaminen

     

Kaminen tycker vi om, han somnade och sov så gott i värmen

 


Vet ni att när vi åkte hem från BB, då va den här overallen alldeles för stor. hans fötter nådde ner till där benen börjar! Ja har inte märkt att han vuxit så mycket... men de märks på kläderna ;)



  Redo för barnvagnspromenad!

 

Hund redo för lek!

   


   


Igår va jag iväg och handlade lite oxå. bland annant en badbalja! så vi startade dagen med ett litet bad.

så skönt de va. så söt han är när han ligger där, ser alldeles super nöjd ut, små pratar lite och sprätter glatt med armar och ben i vattnet så de skvätter! Underbara barn! Fasen vad jag älskar honom!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards