Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Hanna - 12 februari 2012 19:06

Bara 11 veckor gammal, lr ung.. beroende på hur man ser på saken..

Jösses, så liten fortfarande, känns som han alltid varit med oss.

Så liten, men ändå så stor.

Nog är han en väldigt stor person i en liten kropp.

Han tar ialla fall väldigt mycket plats

 


Vad han har vuxit ändå.

jämför dom två bilderna under, han har samma mössa på sig, den översta bilden är tagen på BB

   


_______________________________________________________


Här är oxå två bilder att jämföra. Lite roligt att ha tänker ja.

Min runda goa lilla bebis!


   


___________________________________________________


Dagsfärska biler, sådan far, sådan son.   

 

De va väll jätte festligt att kolla på tv med pappa

 

Ja ni ser ju själva hur mysig iaf Wincent har de

 

Pappa bjöd oxå på en vindruva att snutta lite på, gott ;)

 


Oj vad dom är fina dessa bilder, han är bara så himla vacker!!


Jag tycker väll som alla andra föräldrar, tycker mitt barn är finast av alla!!!! 

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards