Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Hanna - 5 februari 2012 10:59

Han ler så fint min son, oftare och oftare får vi njuta av

hans goda humör och vackra leende.

Han kan nu mer ligga på skötbordet, "prata" med ett milt tonläge,

och le så stort och så vackert!

Likväl kan han ligga där andra gånger, skrika och fälla riktigt stora tårar...

Han sover fint på natten, förutom vissa undantag ibland ;)

men när han väl sover, så sover han alltid gott och länge.

Dagtid när han är vaken så är han bara helt fantastisk att vara med.

Snacka om att jag har tur som får vara hemma med honom dygnet runt.

De hade varit väldigt jobbigt annars..


De är så himla fint att lära känna denna lilla varelse.

Han som ja skulle ofra allt för.


Jag har varit lite dålig på att ta bilder, men de kommer väll snart en hel drös ;)




Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards