Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Hanna - 9 mars 2012 21:28

 


Han är så fin!

Och mitt hjärta slår så hårt för denna lilla krabat!


Idag har han för första gången fått feber.

Eller som man nog snarare skulle kalla för höjd temp, men hur och vad de än kallas så märks de på

vår lilla skatt. han är trött, hängig och väldigt gnällig.

på bvc sa dom att ja kunde ge honom lite kamomillte när han va så snorig.

de han ja aldrig, för snuvan gick över, men han fick sig lite granna nu istället.

de är ju bra att dricka när man har feber.

Och han drack gladeligen upp allt han fick, trodde han skulle göra nån grimars när de inte smaka som mjölken,

men han verka tycka de va gott ;)



Och nog saknar jag allt katterna som flyttade i går

 

Mina små guldklimpar!

Ingen Cesar som springer runt och pratar på natten..

ingen mer kattsand över hela badrummet..

ingen Mimmi som smyger upp i famnen och stryker sig mot en..

inge mer katthår som yr runt en hela tiden..

Inte behöva oroa sig för att man råkar stänga in nån av dom i nåt rum,

lr ha koll på att dörren till toan är lagom öppen så dom ska komma åt lådan..

Ingen mer katt som hoppar upp och ställer sig över tangentbordet framför dataskärmen...

ja nog känns de lite sorjligt...


Men samtidigt slipper vi söndergnagda sladdar,

försvunna hårsnoddar/spännen, nappar mm.


Cesar och Mimmi får äntligen komma till ett mycket gott hem hos min kusin

där dom får komma ut och jaga råttor!


mycket bättre än att leva som innekatter och nöja sig med löjliga leksaker.


Men ja kan inte låta bli att fälla en tår lr två ändå!






Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards