Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Hanna - 15 mars 2012 08:30

Vet ni varför man inte ska flyga direkt efter maten?

Inte?


Ärs de är ju kul att flyga, visst pappa!

 

Fast vänta nu....


 

OJ då....

Vad va de ja sa!

(och detta va bara början av den flod kräk som kom upp...)

 


Okej då, inte flyga direkt efter maten!

vad tråkigt...

 


________________________________________


Ja vet att bilden är rätt suddig.... men ja tycker de är rätt härligt för på armar och ben så ser man att de är full fart :)

    

Ja de är full fart och full rörelse helatiden

 

å här fick han syn på tvn... (de gillar inte BVC tanterna )

 


Under gårdagens promenad med finaste vännen.

Lisa har skapligt bra balans

dom är ju nästan lite lika, hon och gunghunden ;)

 



Den där rakarns Sunniva har skaffat sån där barnvagn ja skulle vilja ha! snygg och funktionell,

ja... bara lite avis haha

(har ni sett föresten, ja ser ut som värsta klumpen.. *ångest* försöker att inte nojja iväg totalt

och försöker verkligen vara lite hälsosam istället... men ja kan inte undgå att vilja svälta ner mig till min normala storlek.. ajaj.. bäst att undvika se mig själv tror ja..)



  Och dom vägde ju samma Lisa och Emil! Så dom kunde gunga ihop!



 


Lite bilder från en promenad ute hos mor min oxå

jag hade ju inte med mig vagnen, sån tur att vi fått en vagn ( sittvagn) av min gudfar.

Min lilla plutt till son kunde faktiskt sova riktigt bra där.

 

Lisa gör allt för en godbit, annars brallade hon gärnet över fälten.

och Wincent han bara sov och sov..

 


Ja de va vad jag hade och bjuda på denna gång   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards