Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Hanna - 22 mars 2012 09:41

De är svårt att inte bli glad när solen skiner från en klarblå himmel.

och inte nog med de, den värmer oxå!


Visserligen stöter jag på vissa problem när vi ska ut med vagnen.

Jag tillhör den typen som vill klä mitt barn ordentligt och varmt.

När lillen kom till oss så fick vi klä honom med nästan allt vi hade.

Nu gäller de att tänka om..

Ylle är ju en stark favorit. och lager på lager...

Men när solen skiner starkt som igår så ska ja

nog gå över till flera lager filtar istället för så mycket kläder...

För igår vart han så svettig så svettig...

Och de är ännu lättare att plocka bort ett lager filt än att störa honom i hans

sömn med att böka å krångla av kläder.


 


Sen kan ja inte låta bli att visa... är bara lite små stolt   


   

Kökssoffa och stolar har fått ny fin klädsel!

Och de har ja gjort alldeles själv!!   



 

Första lilla tussilagon

 

Lisa njuter i vårvädret i nya vårfrisyren   

     

Här har vi den snälla "kamphunden" Artur, för övrigt så är han rädd för Lisa..



 

Lisa som bestämt är norrtunas ända RIKTIGA kamphund!



 


Tja här hemma väntar ja på den lilla björn som sover...

när han sovit klart ska vi ut till mormor hans!

Kanske att ja ska ge mig på att lägga ett spår till Lisa oxå...

vore kul att prova iaf

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards