Alla inlägg den 2 april 2012

Av Hanna - 2 april 2012 21:50

Min lilla plutt bara växer och växer


idag efter föräldrargruppen så vägdes och mättes han.


Vikt:6795g

Längd:63,5

Huvudomfång:41


Han är så go och knubbig som en bebis ska va!  


 

Han har upptäckt och fått liite mer koll på sina händer. Han snuttar och smaskar flitigt på sina händer.


 

Så kände vi att nu vill vi ha en stol åt lillen, så han fick en blå fin stol.

Lite extra gulligt med kepsen vart de oxå.


 

Ja lite vinglig är han ju än men med kuddar å så, så sitter han ju ganska stadigt ;)


 

Jag tyckte oxå att vi nu kunde börja med lite lite morotssaft.

en gång om dagen vid lunch så får han smaka morotssaften, några teskedar.


 

En liten grimars, sen smaskar han med ett mycket förundrat uttryck.

för att sedan gapa efter mer, och så grimars igen, och förundrad min igen..

Han är mycket söt, mycket pratglad.

skrattar nästan..

Tycker mycket om när jag sjunger för honom.

Då börjar han "prata" så de låter som han sjunger med mig.

Helt fantastiskt underbart!

tänk att han är min son!!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards