Alla inlägg den 5 april 2012

Av Hanna - 5 april 2012 21:43

Här övas de minsan, armar och ben tränas.

händernas funktion tränas, mycket spark och sprätt

och någon variant av bubbelprat.

De blåses salivbubblor i mängder, bubblas å kommer ljud likt:

oooo aaaa uuuu mmm och nåt liknande pruttljud ;)

han skrattar mer och mer på "riktigt"


och i babygymet sprätter han så han liksom snurrar iväg...

på andra bilden där va handuken strategiskt utplaserad under rumpan vid vädringen..

men han lyckas helatiden fara iväg från den.. tokiga lilla barn   


  






 



I kväll testas oxå ett tips från en i mammagruppen.

en ordentlig portion mjölkersättning på kvällen, med hopp om att han ska sova

och va mätt längre... Dessutom fick ja nu ikväll vila mina ömma bröstvårtor...

jag har alltid varit väldigt mycket emot mjölkersättning, men ja töjjer mina gränser

och känner att ja har ju ändå helammat nu i fyra månader.

Så han har ju fått från bara mig rätt länge ändå.

dessutom vill ja inte övergå till bara ersättning, bara ha som avlastning nång gång ibland.

sen får vi se hur natten blir nu.

sover han längre kan ja överväga att han får ersättning som kvällsmål...




Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards