Alla inlägg den 6 november 2011

Av Hanna - 6 november 2011 11:22

Kolla en flodhäst!!

haha

nä okej, de va bara jag ;)

 

  men jisses vad stor jag blivit!!!

De är farsinerande (och irriterande) att se oxå hur kroppshållningen har förändrats..

jag har fått mycket mera svank på ryggen sen ja vart gravid...



   

Mimmi tycker faktiskt oxå att vagnen är riktigt mysig.



Åkte igår till Arlanda och hämtade upp mamma som kom från sydafrika.

faktiskt väldigt enkelt att köra till Arlanda, låångt.. men enkelt.

mannen min bygde upp en bild av att de skulle va så svårt när man kom fram, men så svårt va de inte ;)

På hemvägen handlade vi mat och sen hämtade vi mina bröder och Zacke som är hos oss denna helg.

så hjälptes vi åt att göra en supergod middag med supergod fruktsallad till  

mamma visade endel bilder oxå, riktigt häftig upplevelse måste de varit.

så mycket av afrikas djur, så nära inpå.

lite små avis blir man   

 

Ovido - Quiz & Flashcards