Alla inlägg den 24 november 2011

Av Hanna - 24 november 2011 16:01

Sån glömsk karl jag har ;) glömde visst bort en precent igår.

fick en kamera av älskling!

en nätt liten Canon.

lagom avancerad och tar fina bilder efter min smak!


   

ja.. katterna vart fina tycker ja ;)


jag fick oxå för mig idag att ja skulle fixa lite ordnin i bokhyllan..

å ja kan verkligen inte låta bli att farsineras över dessa gamla böcker vi har efter morfar..

     

Gamla vackert inbundna böcker

 

De är en viss charm över dom..

     

bara kolla priset... lite lustigt tycker ja..

 

Dom gör sig fint i bokhyllan

 

denna bok är min favorit, bara för att den är så sliten

 

och den gamla svenskan i boken gör den nästan omöjlig att läsa..




   

ja kolla ja vart så sugen på glögg... å då måste man ju ha mandlar till ;)

de tänkte ja njuta av i kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards