Alla inlägg den 30 november 2011

Av Hanna - 30 november 2011 22:46

Ja nu va sista dagen på jobbet förbi.

känns konstigt..

Dagen har bestått av möte, sedan stödteckenkurs, och tillslut de "vanliga" jobbet.

ja visste att dom ville fira mig, eftersom jag tog ledigt över min födelsedag, men ja hade inte väntat mig så många precenter och inte att dom kollegor som inte skulle jobbat denna eftermiddag skulle komma förbi extra för de.

De värmde gott måste ja säga. Bättre arbetskamrater får man leta efter och ja kommer allt sakna dom.


Och riktigt tacksam för av våran husansvarig/samårdnare så har ja tidigare fått lite barngrejer, och nu idag fyllde hon på och gav mig en stor kasse tygblöjor och vikblöjor! hur bra som helst ju!


Å så Snälla Hillevi, vi brukar vanligtvis gå ihop och köpa nåt tillsammans när någon fyller år. vilket dom gjort nu oxå.

men Hillevi gav mig även en stavmixer, supertjusig med visp till oxå!


Nä de va över förväntan!

Ovido - Quiz & Flashcards