Alla inlägg den 9 november 2011

Av Hanna - 9 november 2011 22:52

Efter tjafs med maken min så kom ja på tok för sent i säng i går kväll. Ja klarar liksom inte av att komma till ro, åkte ut till mamma oxå och va där flera timmar..  Nä ja orkar verkligen inte bråka.


men men, världens tröttaste va ja i morse iaf, znosade väckarklockan säkert fem gånger innan ja tvingade mig upp..

tyvär orkades de inte med någon frukost.. te, sen packade jag i hop mig och hund och åkte till jobbet.

Möte! jippi.. *inte*

kände mig mest sådär lagom frånvarande under hela mötet, men de gick bra ändå. tur de ;)

Lisa satt i bilen. Sen fick hon allt följa med in. dom blir ju så glada våra boenden, och Lisa uppför sig ju faktiskt rätt bra så de känns okej. hon fick följa med min arbetskamrat och en boende på promenad oxå, så de va prima fint!

Hon är en riktig stämningshöjjare denna lilla hund!


Ja förstår verkligen inte hur folk klarar sig utan djur! katt, hund, eller vad som helst.

ja skulle iaf inte klara mig!

Ovido - Quiz & Flashcards