Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Hanna - 8 oktober 2010 11:30

ja är så förbannat arg, jag har nog världens bästa arbetskamrater, dom stöttar alltid! men cheferna kort å gott suger... mer ärligt så hatar jag dom!!


får ja inte sparken så kommer jag ändå inom viss tid säga upp mig. ja menar man kan inte jobba under vilka förhållanden som hellst. vem vet arbetsmiljöverket kanske stänger ner stället... vore inte helt fel.


men, de finns alltid hopp ;) precis innan ja gick på mitt livs värsta möte, så vart jag uppringd av en "herre" som undrade om jag ville jobba som personlig assistent!

ja tänker att de kunde inte komma mer lägligt! ja hade precis i dagarna börjat fundera på att gå ut nu och söka nytt jobb, så de va verkligen lustigt. och ja tänker nog kolla runt lite efter fler jobb, för jag vittrar att de kan bli riktigt otrevligt, och då vill jag kunna lämna stället snabbt å smärtfritt... vore skönt med nytt jobb direkt då...


hm.. ja de suger helt enkelt ;)


men men livet tar nya svängar. de är väll meningen att jag ska göra nåt annat helt enkelt!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards