Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Hanna - 22 oktober 2010 19:59

japp, lite självgod måste man få va   


jag har städat! massor!! nästan lite överdrivet noga... men ja har liksom inte riktigt kunnat sluta, de va så att i morse började jag med disken, sen upptäckte ja massa blåbär på skärbrädan som man kan dra ut från diskbänken, och på nästan hela kylskåpsdörren... å städskåpsdörren brevid... sicken skitgris till man ja har ;) *fniss*

jaja..och när ja skulle hälla i skurmedel i skurhinken råkade ja hälla i alldeles på tok för mycket... men ja tänkte att de gör inget, de är så skitigt så ja tog och skvätte ner alla skåpsluckor ordentligt så skiten löstes upp å sen snabb skrubb ;)

så nu skiner de nästan i köket, hehe.


ja hela lägenheten förutom vårt sovrum är skinande rent just nu, härligt!!


så hoppas ja vi får på vinterdäcken i morn... de va riktig läskigt att köra från jobbet i morse med  sommardäcken... de hade snöat rätt ordentligt i natt..

bilen liksom gled hit å dit, å jag hade en stor lastbil tätt bakom... nä de va inte kul... ute på virsan behöver man vinterdäck med dubb... har insett de efter förra vintern.   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards