Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Hanna - 28 oktober 2010 21:04

Grattis till susanna,goa vän som fyller år idag!

synd att våra arbetstider krockar så vi inte kan umgås mer :)


imorse smsade sunniva, om vi skulle gå promenad tillsammans. såklart!!

va jätte trevligt, och Lisa uppförde sig nästan exemplariskt *stolt*

ja hade såklart fickan full av frollek (lr hur de nu stavas) vilket Lisa va väldigt medveten om, den lilla hunden och stirra så stint på mig, borde få ont i nacken...

 haha sen va vi båda (sunniva o jag) hungriga så vi gick till konsum, köpte bröd som vi mumsade på   


söt bild på cesar här oxå,

den lilla knubbisen, och bästa charmören


 


   



 

och har ni sett så söt

hon sover ju i bur... de va enda lösningen vi kom fram till för att få henne rumsren på natten, och nu ca 1½ år senare stortrivs hon där.

är inte grinden till buren öppen på kvällen när hon blir trött kan man ibland hitta henne ståendes och vänta på att bli insläppt ;)

  här va hon så trött att hon inte orkade lyfta på huvudet ens   

ser väldigt mysigt ut tycker ja





Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards