Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Hanna - 10 oktober 2010 21:56

nä de va ingen större fara med chokladen som "slank ner"

men vi ska helt klart aldrig lämna choklad framme nå mer...


jag åkte till stallet idag. och fick en härlig ridtur ute i skogen. så sjukt härligt och ja blir på så himla bra humör, ja mår riktigt bra av de!!


sen väl hemma va lille bror och mamma här, lite fika sen gick ja å lisa på långpromenad igen, passade på att höra med min kära vän sunniva om hon oxå ville gå med lite, och visst, så vi gick en sväng  tillsammans, mycket trevligt, roligare att gå tillsammanas med någoln än att hela tiden gå själv.


och de är skönt att prata lite "hund" ,jag blir lätt så irriterad när lisa alltid ska va så himla vild. ja blir mer motiverad att träna när ja har sällskap oxå.. helt enkelt ;)


Av Hanna - 10 oktober 2010 09:09

på alvarlig förgiftning än... dock vaknade hon tidigt, sket inne.... sedan sket hon tydligen flera hästlass skit enligt min man under morgon promenaden...

 och när dom kom in igen for hon runt helt hysteriskt här hemma... lugnare nu men fortfarande väldigt rastlös..


jaja ett vakande öga fortfarande... ( ioförsig har vi alltid ett vakande öga på henne, får bli skarpare nu bara) sen är hon ju en väldigt livlig krabat ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards