Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Hanna - 9 oktober 2010 22:21

ja faktiskt!! just nu är ja rätt så förbaskat arg på min hund...

varför? jo hon åt upp all min choklad!!!!!!!!


och jag är arg på mig själv för att skålen med allt godis fick stå på vardagsrumsbordet!!! fan fan fan


dock nästan ingen mörk choklad...

och på giftinformationscentralen fans de rätt bra information...

vi gav henne direkt efter hundmat + en massa vaniljyoghurt... ja hade bara vaniljyoghurt.. men ja tror de duger de med.. ja vet inte men ja tänkte att de kanske gör de mildare lr så..


urs... ja blir så orolig... men än vet jag att de bara är att avakta..

så typiskt att hon ska va så glupsk av sig, hon kan verkligen äta allt! delikatess är ju gamla små kadaver på promenaderna... och ja,glöms nåt framme som hon kanske kan komma åt.. ja då tar hon de. broccoli tycker hon tex är jätte gott.


men men...

annars har ja å lisa haft de ganska bra.

ja va fasligt trött i förmiddags och tänkte nej, de blir en kortis promenad... sen väl ute gick vi bara längre och längre ;) de va så fint väder att ja bara inte kunde förmå mig att gå hem igen. och lisa traskade gladeligen med ;)

ca 2 timmar gick vi, och de va super skönt!!


sen åkte vi å hälsade på min mor, åt kvällsmat och så spelade dom spel.

min mamma är lite lustig ibland ;) nu va de så att hon fått en "uppenbarelse" haha lr ja hon hade en dröm om tavlor å vad vet jag ;)

och hon vart så insererad av de så hon ville att ja skulle hjälpa henne att göra dessa tavlor ;)

väldigt roligt att sitta och leka med ideer kring detta. hon berättade hur hon drömt om tavlorna så jobbar vi utifrån de, och ser vad de blir ;)


nä så nu är vi fasligt trötta, och katten trix håller faktiskt på att putta mig av stolen... ligger och sover bakom  mig ;)


själv ska ja nu gå och se massa tv som min man har planerat!


Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards