Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Hanna - 3 juni 2012 08:16

Min lilla skatt är 6 månader


Han sparkar med benen i en våldsam kraft som om han sprang,

nya ljud tillkommer helatiden!

fötterna kan han oxå ta tag i och även smaka på!

De är så fantastiskt att följa honom i sin utvekling.


Han föredrar att suga på tummen lr nån filt framför nappen.

men ibland är fortfarande nappen bäst ;)

Å han är så duktig på att ta tag i saker han vill titta på (allt) och smakar grundligt

innan han är nöjd.


Han kan inte sitta själv, men han kan snurra runt och hamnar både här å där,

han kan klappa Lisa, och blir glad när han får en puss till svar.


och jisses vad han charmar med sina leenden!



   



Å min kära bror kom den 1 juni hem till vårt regninga sverige.

så härligt att träffa honom!!

Ja tycker ju nästan de är lite oförskämt att dra till thailand och va där år efter år..

  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards