Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Hanna - 17 juni 2012 21:30




I måndags åkte Wincent och jag med Sunniva till IKEA ;)  Lite små saker införskaffades.

Men ser ni denna fantastiska bärsjal!! Sunniva fick ta en bild så ja kan visa  

Den är så himla bra och skön att bära i. bara man lär sig knyta... men ja blir bättre och bättre!

 





En av dom fantastiska ting vi köpte på Ikea, sån stor haklapp, som ser ut som en tröja, känns väldigt praktiskt

 


Wincent är sååå himla duktig!!  Han äter mer och mer gröt, de är fortfarande inga stora mängder, och helst inga klumpar får förekomma... för då ser han ut att vilja kräkas..

 


Men hans far gör minsan god gröt, och den äts med god aptit, han är ivrig och glad i maten

 


Ja träbilen och fingrar ska självklart oxå smakas på, helst tillsammans med gröten, ni förstår så de blir så där lite extra kladdigt överallt

 



Sen i tisdags trängde vi in oss (wincent och alla hans ting, jag, Rasmus och Joa) i bilen och åkte ner till växsjö.

 


Full underhållning för Wincent, jag och Rasmus turades om, vättern va ju fin, så ja skulle ta en bild från bilen i farten... ja de gick ju som de gick..

 


Här är iaf Joa

 


Och här Rasmus... från min synvinkel där bak... ja va lagom uttråkad och Wincent sov för en gångs skull..

 


De va himla trevligt att träffa pappa! hans fru Lena oxå.

här fikar vi, super fint fik, med suuuuuper goda tårtor!! Wincent gillade deras skedar..

 


Vädret va väll inte så mycket sommar som man hade hoppats på, men vi gick lite promenader iaf ;)

här gick vi i hopp om att Wincent skulle somna... halva vägen låg han vaken men lugn.. resten av vägen fick vi turas om att bära honom, vagnen dög värkligen inte, och just den dagen tog jag inte med mig bärsjalen, typiskt ;)



Här står Wincent och hälsar god morgon på Rasmus, ja han sov bakom soffan ;)

 


Katten Boss!

 


Käre bror Joa med flickvännen Becca, vi åkte till en bågskyttebana där pappa skjuter pilbåge, så vi sköt lite helt enkelt ;) Väldigt kul, och de är nog lite så, som barnaskara till föräldrar som båda tävlat en hel del i bågskytte, de har nog alltid varit lite extra kul just därför, om inte annat så har man bra lärare när man väl skjuter, och nästan alltid tillgång till att skjuta.

 


Joa och Becca avancerade till 25 meter? strunt samma tavlan längre bort, själv tyckte ja de va lagom med tavlan närmast, och ja träffade rätvist alla färger, inte minst vitt och svart ;)

 


Och i lördags åkte Rasmus Wincent och jag hem igen, Joa och Becca for vidare neråt.

Vi stannade vid Braehus och åt lunch, Wincent snuttade sönder tre brödbitar medans jag och Rasmus åt varsin hamburgare. De va gott ;)

Och ja måste bara säga att Rasmus är så himla bra med lilleman! Tappert roade och tog han hand om honom helavägen hem! Och de va ingen lätt uppgift kan ja lova, de krävdes mycket energi för att hålla humöret uppe ;)

 



borta bra, men hemma bäst! En saknad make och pappa väntade!

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards