Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Hanna - 8 juni 2012 08:15

De känns så overkligt att Lisa faktiskt inte är här längre!

Fan vad vi saknar henne!


Men Theres som Lisa bor hos har medelat

helatiden nu hur de har gått.

och dom verkar ha de jätte bra, i går va dom visst ute på en 4 timmars promenad!

Lisa hade fått va lös nästan hela tiden och hon hade badat, och slängt sig i där hon inte bottnat ;)

ja, Lisa får sova med i sängen oxå ;)


så ja är ju verkligen nöjd och super glad ändå.

men... ja saknar henne ändå..

 


Från att alltid haft katterna eller hunden..

närmare bestämt 6 katter och en hund.

till att inte ha nån av dom..


men som jag nämnt tidigare så ska ju jag och sunniva ta hand om vår gammla vän Vera ( Häst)


En trogen gammal vän som vi ridit på i ur å skur.

dag som natt..

Hon är 31 år gammal.. rätt häftigt ;)

 

de är en väldigt hög ålder för en häst.

så hon är inte bara gammal utan jätte jätte gammal   


bilden är från vintern 2009/2010



vi vill se till att hon får en fin sista tid!




Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards