Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Hanna - 8 mars 2011 10:16

ojoj nu va de ett tag sen ja skrev här sist...

insperationen har inte varit på topp direkt..

har ingen vidare insperation nu heller... men men så kan de gå.


förra måndagen fick ja av mamma som födelsedagsprecent en behandling,

närmare bestämt psykodynamisk kroppsbehandling.

de va rätt coolt, och väldigt uppfriskande.

ja har fortfarande inte riktigt kommit underfund med vad han gjorde, men han såg att mitt högra ben va lite lite längre än de andra...

så tror ja han rättade till vinkeln i bekenbenet.. tror ja...

ja har ialla fall fått träningsverk av att bara gå!!

ja känner verkligen att jag efteråt anväde ja andra muskler.

och de är lite coolt måste ja säga.

ja va så otroligt avslappnad, framförallt i benen efteråt, och samtidigt full av energi.

Thomas Scherlund, han va bra han ;)

www.scherlund.org kan man läsa lite mer om vad han gör.


Jo min älskade gubbe fylde år då oxå. hela 28 år!! men den tråkmånsen ville inte fira, så då gjorde vi inte de, fast vi köppte värsta goda lyxtårtan från Lilla maräng.

en vit chokladmosstårta!! ruskigt god va den.


tja... och annars har livet rullat på ungefär lite som vanligt.

Zachariaz kommer i helgen och då ska de minsan bli kalas!

han fyller ju 9 år!



och så bara måste ja få klaga lite oxå!!

tror de va ca 2 veckor sedan ja ringde felanmälan för diverse grejer i lägenheten som måste fixas. förra fastighetskötaren har slutat och efter de verkar de som att dom inte gör något. man ser ofta när dom skottar sandar och saltar framför soptunnorna, men ja har inte sett dom göra annat måste ja säga...

plogningen va oxå urusel efter att förra fastighetsskötaren slutat...

Jag förstår att han slutade men tycker ändå de är väldigt synd.

han gjorde verkligen ett bra jobb. även om han verkade lite grinig ;)



Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards