Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Hanna - 15 mars 2011 11:34

men jag gör att tafatt försök att skriva nåt iaf ;)


Helgen bestod av kalas och presenter till mannens son.

lyckat och trevligt blev de.

Söndagen for vi som vanligt till Eskilstuna där han bor med sin mor, med fika paus hos svärfar ;) rätt trist att de är så långt till e-tuna.. men med redbull,gott sällskap (Adam) och bra musik så kommer man långt!


tja sen for ja till jobbet..de vart ett härligt pass från 19 på söndag till 20.30 på måndag.

jobbigt de där när alla går och blir sjuka. då får vi friska som kan, jobba oss mer lr mindre slutkörda. jag slapp nu iaf min ordinarienatt mån-tis..

fysiskt är de igentligen inte jobbigt alls att jobba så länge, de är de psykiska som är jobbigt. jag blir iaf väldigt lätt irriterad på slutet av mina arbetspass. vilket är ett gott tecken på att de är dax att åka hem, man gör inget bra jobb när stubinen redan brunit ut... eftersom tålamod tycks vara nyckeln...


ja eftersom nu adam blivit sjuk och jag jobbat rätt mycket så va Lisa nåt fruktansvärt rastlös när ja kom hem igår kväll. hon va helt hysteriskt glad och kunde verkligen inte varva ner när ja kom hem...

hon tog oxå katternas kartonger och bar iväg dom, gissa om ja blev glad, inte för att hon bar iväg kartongerna direkt utan just för att hon bar. så vi tog fram aport ankan och jag fylde fickan med godis. så övade/lekte vi apportering, jätte kul och Lisa va så duktig, hon förstod faktiskt att hon va tvungen att lämna ankan hos mig för att få godis. så hade vi lite kamplek, och övade att på ordet Tack direkt släppa ankan. gick jätte bra och Lisa tyckte de va skit kul! så när vi gjort av med henner värsta energi så fick adam uppgiften att passa Lisa medans ja gömde godis i hela lägenheten, i bokhyllan på golvlisterna, under mattan, på knopparna på byrån mm.

mm. Lisa är ju inte dum direkt, hon fatta direkt, men vi gjorde ett tappert försök att få henne vänta in komandot sök... men ja undrar om hon hör mig när hon är så peppad att börja leta. hur som hellst så hade hon mycket att göra, de tog sin lilla tid att leta upp allt godis och efter de låg hon avdeckad på golvet. skönt och vi sov gott hela natten + lång sovmorgon. 


haha mitt tafatta försök resulterade i ganska många rader ändå ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards