Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Hanna - 17 mars 2011 11:13

Adam håller Lisa så hon inte ser vad jag gör....

jag gömmer godis i hela lägenheten, och Lisa har blivit en riktig jäkel på att leta!

väldigt trevlig sysselsättning!

så har vi stora träningsbollen som hon får ligga på ibland, bra balansövning!

 

bara man håller i bollen så kan hon ligga där jätte fint!


 

i tisdags åkte vi till tullgarsnnäs!

lite mycket snö än för min smak, men väldigt vackert ändå ;)

 

 

 

 

 

 

 

vart man än går där så dycker dessa vackra ekar upp

 

stora ståtliga träd

 

 

 

den här eken såg lite anorlunda ut

 

spännande, klättervänlig ;)

 

klart Lisa måste klättra

 

för att komma dit behövde hon bara lite hjälp ;)


de va en underbart härlig promenad vi fick!

De är ju tur att man gillar skogen av alla dess former så mycket!

tur för Lisa ;)

för även om skogen hemma är fin den oxå så gillar vi skarpt att besöka nya skogar!

så tips på fina promenad skogar tas tacksamt emot, om någon vill dela med sig ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards