Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Hanna - 25 mars 2011 21:25

LöneFredag är både en bra dag och en dålig dag...


Vi åkte till Eskilstuna idag, hämtade mannens son Zachariaz. på vägen hem tänkte vi stanna i Södertälje för att handla mat. bra ide! vi strosar runt trötta och handlar massa mer onödigt än vad jag vill erkänna att vi behöver... bara för att man kan liksom..


Eftersom ja inte har någon trädgård längre så tänkte ja ta

plats i mammas trädgård ;)

vi ska hjälpas åt att driva upp lite plantor då, så ja kom ju på där i affären

att ja behöver såjord!! så åkte vi då till Plantagen, Adam kom på att han behövde köpa chili... i en thaibutik inne i södertälje.. kanon vi tar de i samma sväng typ ;)


När vi började närma oss så kände ja att de va en dum ide...

Fy fasen vad mycket bilar överallt!!! helt sjukt ju! vart man än skulle så fick man köa och krypköra... Röljusen passade ju såklart på att lysa lagom tills ja kom fram..Och de genom nästan hela södertälje ;)

Tja.. Envis som man e så hade ja siktat in mig på att handla mitt favoritgodis på konsum i järna, så vi skulle ju dit oxå.

Gissa om ja blev tokig när ja ser att den vanligtvis nästan tomma parkeringen ( de brukar iaf finnas gott om parkeringsplatser ) va proppfull!!!

Jaja, älskade skrutt karl passade oxå på att fylla godispåsen till max dom få sekunder ja tittade bort... 1,4 kg vart de, 120:- !!!!!! galet!!


Fan ja känner mig helt slut nu!! Bara färden till Eskilstuna är jobbigt nog...


Haha men vi har iaf godis!


Tänkte oxå bjuda på lite bilder ja

kludrade ihop i går kväll.

 

ja hade sisådär jätte mycket att göra oxå så ja lekte med effekterna som fanns att använda i mobilen...

för egentligen användes ändast blyerts.

 

 

 

eventuell tattuering kanske ;) nånstans nån gång


 

 

 


 


 


 

detta är min dröm.fågelfenix på ryggen....

täcka min rygg som en beskyddare..


 

blyerts i sepia.. så roligt man kan ha de ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jo de är jag bakom kameran ;)ni får gärna läsa mitt trams om ni nu orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards