Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Hanna - 5 maj 2010 22:02

ojoj vilken dag...

skulle kolla lägenheter eftersom vi på grund av husets skick

bestämt oss för att flytta. Far min äger huset så vi hyr de av honom.

men med alla dessa bekymer så ger vi upp..

å jag har inte föreställt mig att de ska va så svårt att hitta å få en lägenhet..

har suttit å spanat rätt länge nu, men inte hjälper de...

vilket ger mig lite ångest, röran här hemma ger mig oxå ångest...

har mailat några hyresvärdar, så ska jag väll övervinna telefonskräcken o ringa några oxå...


så jag mådde inge vidare när jag kl 9 skulle iväg på husmöte...

jobbar i ett gruppboende så där har vi sådana " husliga" möten ;)

lyckades på något vis stressa upp mig rätt ordentligt...

ja hade ont i magen, mådde illa.. när vi sen skulle äta, vilket vi gör under mötet

då de håller på över lunch, så hade jag ingen som helst aptit..

vände sig totalt i magen och va rent ut sagt tvungen att pressa i mig,

känslan av att varenda tugga bara växer i munen, å sväljreflexen

verkar ha lagt av, urs, skit jobbigt...

måste säga att så har jag inte mått på många år nu...


men efter mötet så stressade jag hem till hunden, ut en snabbis för att sedan

skynde iväg till jobbet igen... skulle hoppa in en timme tidigare, och sluta några timmar tidigare för att hinna hem, äta snabbt och sedan skynda iväg till jägarkursen... för att komma dit å upptäcka att de är tomt.. inget medelande om att de inte skulle vara idag heller...

en annan kursdeltagare hade oxå missat informationen och ringde kurs ledaren som medelade att förra vecka, den jag missade oxå, då hade dom varit på skjutbanan... kändes riktigt surt att jag missade de..

men men, på tisdag skulle vi dit igen...de blir spännande ;)

och nästa kurstillfälle ska jag verkligen inte missa!!


känns lite som en jäktig dag, jag som annars brukar ha de så lugnt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards