Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Hanna - 31 maj 2010 09:39

Tänk vad coolt!

Jag och den man jag älskar så vansinnigt mycket

har idag varit gifta i två år!!


Och de känns verkligen så himla bra.

Visst kan vi tröttna på varandra ibland, ha jätte stora bråk

om jätte små saker. tycka den andra är irriterande mm mm..

men de är så skönt att veta att han är min ändå

veta att hur mycket vi än trasslar å har oss

så finns han ändå där

ända gången ja tyckt han är riktigt korkad

är när han trott ja ska lämna honom

de finns inte på kartan

existerar inte i min världsbild.


ja har många ggr funderat över hur mycket ja igentligen älskar Adam

för att va helt ärlig mot honom och mig själv

från början kännde ja inte att de va så starkt

första stora övertygelsen kom för ca 2 år sen ;) efter ett uppehåll vi haft..

jag har aldrig kännt mig så tom och trasig. men när han kom tillbaka

föll bitarna på plats.

andra övertygelsen va när han fick så lågt blodsocker (han har diabetes)

att jag fick ringa ambulans, jag har klarat de själv förut, men den här gången gick de inte. jag har med säkerhet aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

tanken bara av att om jag hade sovit på jobbet den natten då hade han med största trolighet dött...


men nu ska ja inte tänka på de, då blir ja ju alldeles kall inombords, bara tanken...


Jag Älskar honom bara så sjukt mycket!!


  

bara så ni vet!

Ovido - Quiz & Flashcards