Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Hanna - 27 maj 2010 17:32

blir så irriterad när de regnar, specielt när jag som nu vill måla klart den sista väggen på huset, de gick rätt fort med hela huset, fram till den sista långsidan... de har snart tagit en vecka med den väggen... antingen jobbar jag lr så har de inom kort börjat regna...känns surt...


så har jag i går varit på förhoppningsvis den sista jägarteorikursen...

den 7 juni ska ja åka till skyttebanan o skriva teoriprovet...

känns lite läskigt att snart ha gjort klart kursen..

Tanken bakom att ta jägarexamen va inte så jätte seriös, mest en dröm i bakhuvet om att de kunde va spännande att jaga, lr bara jobba med viltvård för djuren å naturen... tänk att va den som åker ut å avlivar skadat vilt efter trafikolyckor med vilt.. en god järning.. och en dröm, haha som min kära mamma såg till att de blev verklighet, iaf en bit på vägen ;)

men som sagt skjutningen behöver lite extra träning innan jag får nån examen ;)





Jag har sån ångest över de här med att vi ska flytta...

ja måste säkert så i bostadskö i flera år innan ja får någon lägenhet...

senaste lägenheten hadde ja köplats 34... så synd så synd...

systemet suger!!

försöker oxå hitta ett tillfälligt boende för oss.. för vi måste ut ur huset så fort som möjligt, så vi kan göra klart de å sälja så fort som möjligt.

de hela känns stressande...

har ja tur kan vi hyra en del av bostad på mitt jobb..

ska försöka få till ett möte med hon som har hand om de där.. kanske efter midsommar sa hon... jag håller tummarna... å hoppas..

Ovido - Quiz & Flashcards